Inici > local > La Flama del Canigó tornarà a encendre la revetlla de Sant Joan a Sant Cugat
La Flama del Canigó tornarà a encendre la revetlla de Sant Joan a Sant Cugat
dilluns 22 de juny de 2026, per
Sant Cugat es prepara per rebre un any més la Flama del Canigó, símbol de la revetlla de Sant Joan i de la unió dels territoris de parla catalana. La celebració tindrà lloc aquest dimarts a la plaça d’Octavià, amb un programa d’activitats que començarà a la tarda i s’allargarà fins ben entrada la matinada. La Flama del Canigó, renovada la matinada del 22 al 23 de juny al cim del Canigó…
Veure en línia : https://www.cugat.cat/noticies/la-f...