Inici > local > La Flama del Canigó tornarà a encendre la revetlla de Sant Joan a Sant Cugat

La Flama del Canigó tornarà a encendre la revetlla de Sant Joan a Sant Cugat

dilluns 22 de juny de 2026, per Pau Vázquez Olóndriz

Sant Cugat es prepara per rebre un any més la Flama del Canigó, símbol de la revetlla de Sant Joan i de la unió dels territoris de parla catalana. La celebració tindrà lloc aquest dimarts a la plaça d’Octavià, amb un programa d’activitats que començarà a la tarda i s’allargarà fins ben entrada la matinada. La Flama del Canigó, renovada la matinada del 22 al 23 de juny al cim del Canigó…

Font


Veure en línia : https://www.cugat.cat/noticies/la-f...

Un missatge, un comentari?

Qui sóu? (opcional)
Connectar-se
Votre message

Per crear paràgrafs, deixeu simplement unes línies buides.