Inici > local > La Flama del Canigó encén Sant Cugat amb una crida a defensar la llengua i (…)

La Flama del Canigó encén Sant Cugat amb una crida a defensar la llengua i la cultura catalanes

dimarts 23 de juny de 2026, per Pau Vázquez Olóndriz

La Flama del Canigó ha tornat a arribar aquest dimarts a Sant Cugat per donar el tret de sortida a la revetlla de Sant Joan. La plaça d’Octavià ha estat l’escenari de la tradicional rebuda de la Flama, en un acte organitzat per Òmnium Cultural Sant Cugat que ha combinat cultura popular, reivindicació nacional i celebració festiva. L’acte ha culminat amb l’encesa de la foguera de Sant Joan…

Font


Veure en línia : https://www.cugat.cat/noticies/la-f...

Un missatge, un comentari?

Qui sóu? (opcional)
Connectar-se
Votre message

Per crear paràgrafs, deixeu simplement unes línies buides.