Inici > local > La Diputació de Barcelona posa en marxa una campanya de prevenció d’incendis
La Diputació de Barcelona posa en marxa una campanya de prevenció d’incendis
dimarts 23 de juny de 2026, per
la Diputació de Barcelona i la Generalitat han posat en marxa una campanya per prevenir incendis a partir d’avui i durant tot l’estiu.
La intenció és apel·lar a la responsabilitat de tota la ciutadania a través de petites accions quotidianes, sobretot davant de l’onada de calor. “Foc és foc” és el nou lema que s’ha escollit per la campanya. En parlaven la consellera d’Interior, Núria Parlón i el conseller d’Agricultura, Òscar Ordeig. https://onabages.cat/wp-content/uploads/2026/06/230626-TRENET-TOTHOM.mp3
La campanya utilitza petites càpsules per alertar del perill que pot suposar una barbacoa o unes burilles i a la vegada també dona consells per autoprotegir-se del foc. També recalca la importància que la prevenció vagi en sintonia amb una millora de la gestió forestal.
Veure en línia : https://onabages.cat/la-diputacio-d...