Inici > local > Dia de l’Orgull: “A Sant Cugat encara existeix l’LGTBI-fòbia”
Dia de l’Orgull: “A Sant Cugat encara existeix l’LGTBI-fòbia”
divendres 26 de juny de 2026, per
L’augment dels discursos d’odi i de l’LGTBI-fòbia és una realitat que també es viu a Sant Cugat. Aquest és el principal missatge del manifest que ha llegit el col·lectiu per l’alliberament sexual i de gènere a Sant Cugat, El Galliner, amb motiu del Dia Internacional de l’Orgull LGTBIQ+. El text denuncia que l’extrema dreta està normalitzant la violència contra el col·lectiu “a les xarxes…
Veure en línia : https://www.cugat.cat/noticies/dia-...