Inici > local > Denuncien desperfectes a la terrassa de La Crepe, a la plaça d’Octavià

Denuncien desperfectes a la terrassa de La Crepe, a la plaça d’Octavià

diumenge 28 de juny de 2026, per Mar Castro

Aquest diumenge al matí ens hem trobat els tiradors i les barres de cervesa de la terrassa malmesos. Malauradament, no és la primera vegada que patim un incident d’aquest tipus. Fa dos mesos també vam patir un incendi a la terrassa que va malmetre el mobiliari, els para-sols, els aspersors i la il·luminació. En aquella ocasió vam presentar denúncia davant la Policia Local, però no vam veure’n cap…

Font


Veure en línia : https://www.cugat.cat/noticies/denu...

Un missatge, un comentari?

Qui sóu? (opcional)
Connectar-se
Votre message

Per crear paràgrafs, deixeu simplement unes línies buides.