Inici > local > VÍDEO I Les banderes dels Sbandieratori d’Alba volen pel cel de la plaça (…)

VÍDEO I Les banderes dels Sbandieratori d’Alba volen pel cel de la plaça d’Octavià

dissabte 27 de juny de 2026, per Joan Garcia

La ciutat italiana d’Alba i Sant Cugat continuen estrenyent vincles i en aquesta Festa Major encara s’ha visualitzat més amb l’exhibició dels Sbandieratori i Musici del Borgo San Lorenzo. Un oneig de banderes a la plaça d’Octavià que ha fet que el públic assistent es quedés bocabadat amb la gran destresa d’aquest grup de la ciutat d’Alba. Un agermanament amb la nostra ciutat des de fa 19 anys.

Font


Veure en línia : https://www.cugat.cat/noticies/vide...

Un missatge, un comentari?

Qui sóu? (opcional)
Connectar-se
Votre message

Per crear paràgrafs, deixeu simplement unes línies buides.