Inici > local > Pas endavant per regular l’aparcament a l’estació de Valldoreix
Pas endavant per regular l’aparcament a l’estació de Valldoreix
dilluns 22 de juny de 2026, per
Valldoreix ha iniciat el procés per regular l’aparcament al voltant de l’estació de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC), responent a una de les reivindicacions històriques del veïnat. Concretament, es reservaran per als valldoreixencs unes 230 places de les 730 que hi ha en total a la zona de l’estació. Segons ha explicat en roda de premsa el president de l’Entitat Municipal…
Veure en línia : https://www.cugat.cat/noticies/pas-...