Inici > local > La Seu d’Urgell rep la Flama del Canigó per encetar la celebració de Sant Joan

La Seu d’Urgell rep la Flama del Canigó per encetar la celebració de Sant Joan

dimarts 23 de juny de 2026

El foc ha estat portat pels Fallaires d’Andorra la Vella, que l’han repartit perquè encengui fogueres i falles de l’Alt Urgell i del Principat. Han estat rebuts per l’alcalde Joan Barrera, que indica que aquest acte "simbolitza la catalanitat de la revetlla i ens permet mantenir viu el sentiment de país”


Veure en línia : https://www.radioseu.cat/noticies/l...

Un missatge, un comentari?

Qui sóu? (opcional)
Connectar-se
Votre message

Per crear paràgrafs, deixeu simplement unes línies buides.