Inici > local > La Flama que ens agermana
La Flama que ens agermana
dimarts 23 de juny de 2026, per
Cada any, la Flama del Canigó baixa del cim d’aquesta emblemàtica muntanya i recorre els Països Catalans per encendre les fogueres de Sant Joan. És una tradició nacional, sí, però a Sant Cugat representa també una tradició pròpia: ha arrelat a la ciutat perquè ha implicat entitats diverses, famílies, veïnat i l’Ajuntament, tot plegat sota l’impuls i empenta d’Òmnium. Quan la Flama arriba a la…
Veure en línia : https://www.cugat.cat/noticies/la-f...