Inici > local > La Flama que ens agermana

La Flama que ens agermana

dimarts 23 de juny de 2026, per Pau Vázquez Olóndriz

Cada any, la Flama del Canigó baixa del cim d’aquesta emblemàtica muntanya i recorre els Països Catalans per encendre les fogueres de Sant Joan. És una tradició nacional, sí, però a Sant Cugat representa també una tradició pròpia: ha arrelat a la ciutat perquè ha implicat entitats diverses, famílies, veïnat i l’Ajuntament, tot plegat sota l’impuls i empenta d’Òmnium. Quan la Flama arriba a la…

Font


Veure en línia : https://www.cugat.cat/noticies/la-f...

Un missatge, un comentari?

Qui sóu? (opcional)
Connectar-se
Votre message

Per crear paràgrafs, deixeu simplement unes línies buides.