Inici > local > L’ascensor de l’estació de la Floresta, en marxa després de més d’un any avariat

L’ascensor de l’estació de la Floresta, en marxa després de més d’un any avariat

dijous 25 de juny de 2026, per Sara Bella

L’ascensor de l’estació de la Floresta de Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya (FGC) per accedir a l’andana de la via 2 ja funciona després de més d’un any aturat per avaria. Les obres, que van començar el passat març, inclouen l’arranjament estructural de l’ascensor i de les filtracions de l’edicle, així com de la millora de la ventilació. El cost de les actuacions ha estat de 154.796…

Source


Veure en línia : https://www.cugat.cat/noticies/lasc...

Un missatge, un comentari?

Qui sóu? (opcional)
Connectar-se
Votre message

Per crear paràgrafs, deixeu simplement unes línies buides.