Inici > local > Gemma Puig: “Sant Cugat ens ha donat tot allò que necessitàvem”

Gemma Puig: “Sant Cugat ens ha donat tot allò que necessitàvem”

dijous 25 de juny de 2026, per Mar Castro

La meteoròloga de TV3 Gemma Puig donarà aquest dijous el tret de sortida a la Festa Major de Sant Cugat amb el pregó des del balcó de l’Ajuntament. Nascuda a Berga i veïna de Coll Favà des de fa 13 anys, on viu amb la seva família, assegura que Sant Cugat “ens ha donat tot allò que necessitàvem” i destaca especialment la capacitat de la ciutat per combinar els serveis d’un gran municipi amb l’…

Font


Veure en línia : https://www.cugat.cat/noticies/gemm...

Un missatge, un comentari?

Qui sóu? (opcional)
Connectar-se
Votre message

Per crear paràgrafs, deixeu simplement unes línies buides.