Inici > local > Gemma Puig: “Sant Cugat ens ha donat tot allò que necessitàvem”
Gemma Puig: “Sant Cugat ens ha donat tot allò que necessitàvem”
dijous 25 de juny de 2026, per
La meteoròloga de TV3 Gemma Puig donarà aquest dijous el tret de sortida a la Festa Major de Sant Cugat amb el pregó des del balcó de l’Ajuntament. Nascuda a Berga i veïna de Coll Favà des de fa 13 anys, on viu amb la seva família, assegura que Sant Cugat “ens ha donat tot allò que necessitàvem” i destaca especialment la capacitat de la ciutat per combinar els serveis d’un gran municipi amb l’…
Veure en línia : https://www.cugat.cat/noticies/gemm...